tirsdag 29. september 2015

Det går litt trått med bloggingen min for tiden, men det har rett og slett med at tiden ikke strekker til. Fem unger, mann og hus og alt det som hører til er i grunnen det som opptar tiden min. Men håper og tror at etterhvert som høsten kommer tettere på og det blir kaldere ute så blir det mer tid til å kose seg med småplukk som scrapping og blogging inne :)

I dag vil jeg vise en side som jeg lagde som en inspirasjonsside til Project Life i Norge sin side. Den finner du her. Jeg er jo så heldig å få være med i designteamet der :)
Denne siden handlet ganske enkelt om å få med ting som ungene lager på sidene man scrapper :)

Bildene er av Leander som har fått mange gaver etter at jeg og sambo og de tre største ungene i huset var i London i mai.


Takk for at du tok turen innom!

Klem fra Monika!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar