fredag 10. juni 2016

8 år

Jeg skulle akkurat inn til Scrappelyst for å sjekke fristen for tall-utfordringen deres nå, og da så jeg jammen at jeg hadde vunnet Mai-grublisen med Tryllekunstner PL-siden min :) Det var en gledelig overaskelse :)

Men nå til tall-utfordringen til Scrappelyst :)

Jeg har scrappet bilder av da minstejenta feira bursdagen sin med jentene i klassen. De er ikke så mange jenter i klassen så jeg fikk god plass til alle på en side. Av hensyn til de andre jentene så har jeg blura ut ansiktene deres .... det ser ikke så pent ut, men slik må det bare bli. Bildene er snart to år gammle.


4 kommentarer:

  1. Herlig PL side med mange bilder. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  2. Så flott bursdags-PL.
    Gøy å få laget en side hvor alle gjestene får være med. Herlige farger.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  3. Koslig PL side, også så hyggelig for barna å ha slike minner å se tilbake på :) Takk for at du deler med oss hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  4. Herlig PL side i friske, fine farger. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett