mandag 6. juni 2016

Klar for karneval

Project Life i Norge har lagt ut juni og juli utfordringen sin, og inspirasjons bildene denne gangen var fulle av herlige farger. Så jeg har denne gangen latt meg inspirere av fargene og hjertet i bildene.

Denne gangen har jeg scrappet forholdsvis nye bilder .... jeg er altså ingen kronologisk scrapper, men tar de bildene jeg har lyst til å scrappe :) Bildene er fra februar i år, og de er tatt like før ungene skulle på karneval på skolen. Et par av bildene har litt dårlig kvalitet, men jeg syntes likevel de fortjente en plass i albumet.

 Takk for at du titta innom!
Legg gjerne igjen en liten kommentar!
Klem fra Monika

6 kommentarer:

  1. Så flott side. Oser av gøy og morro. Herlig :-) Tusen takk for at du scrapper med oss i Project life i Norge:-) Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  2. flott side med flotte farger ! og for noen herlige og morsomme bilder. takk for at du deltar hos PLIN.
    DT Graciela

    SvarSlett
  3. Så passande med karneval-foton i denna färgsprakande inspiration! Du har lyckats så fint med din sida, med många fina dekorationer som du byggt upp lager på lager. Tack för att du deltar på sommarutfordringen hos PLIN! /DT-Gunilla

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Härlig färgglad sida. Tack för att du är med och tävlar i sommar-utfordringen hos Project Life i Norge. / DT-Marit

    SvarSlett
  6. Så fin side du har laget :) Scrapper ikke kronologisk jeg heller! Er kjekkere å scrappe det man vil, hehe

    SvarSlett