onsdag 12. april 2017

Super tøff

God påske til dere alle sammen!

Denne gangen har jeg lagd en side med bilder av meg selv. Alle bildene er ganske så like, men jeg ville ha de med i og med litt forskjellige uttrykk i ansiktet .... alt fra skrekkblandet fryd, via whæææ, og til stolthet.

Egentlig hadde jeg ingen plan om å holde alle disse slangene, men han som jobba med disse slangene hadde en slu plan om å tjene penger. Og for den saks skyld varr det litt kult også. Ikke alle kan si de har hatt en Pytonslang, en Tigerpyton og en som jeg ikke husker typen på samtidig :D

Jeg har en plan om å lage et bidrag til hver av inspirasjons bildene i jubileumsutfordringen til Project Life i Norge, så dette blir den 5.


Det var dette bildet jeg lot meg inspirere av i dag. Jeg har litt av det grønne i bildene, ellers så har jeg holdt meg til gul og svart.


3 kommentarer:

  1. Må bare kopiere teksten din, super tøff omg, ja for det passer her i dobbelt forstand! Knalltøff side både bildene og kort/pynt! Takk for at du deltar i 3års feiringa i PLiN. DT Monica

    SvarSlett
  2. Så kul och så tufft du gjort sidan, passar ihop med fotona och kul idé att skära ut fotot så det 3-dimensionellt! Tack för att du är med på 3-årsfirandet på Project Life i Norge - nu är det bara att hålla tummarna på en lott-vinst! /DT-Gunilla

    SvarSlett
  3. Riktigt cool och tuff sida! Snyggt!!!! Tack för att du är med och tävlar i 3-års jubileet hos Project Life i Norge. / DT-Marit

    SvarSlett