fredag 29. september 2017

Kosetur

Da minstemann var liten hadde han bare halv plass i barnehagen.
De dagene han var hjemme så måtte det skje noe hele tiden, så det ble mye turgåing de dagene. Både i skog og mark, og i byen. Han elska alt med hjul på, så det var stas å gå å se på biler og traktorer. Men det beste han viste var å stikke innom et bakeri på turen.

Disse bildene er fra en tur til byen der vi hadde sett på alt mulig rart, før vi stakk innom en cafe på tur hjem.


Jeg velger å levere denne til Hjerteboden sin september utfordring HØSTFARGER.

Jeg sliter veldig med å få gode bilder av sidene mine. så ikke verdens beste kvalitet på dette bildet.

Takk for at du titta innom.
Legg gjerne igjen en liten hilsen.

2 kommentarer:

  1. ,så fargerik og flott dekorert PL side , klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Så gøy å gå mellom bloggen din, er masse fine layouter jeg ble skikkelig inspiert av! Lagt deg til å følge og i mine favoritter sånn at jeg kan dukke opp inni mellom! <3
    Fant bloggen din fra scrappelyst konkurransen.

    SvarSlett